nuffnang

Sunday, January 6, 2013

Playschool @ Tadika Azzaharah




Hari Pertama...
Syukur Alhamdulillah...tercapai gak hajat @ azam tahun ni nak sekolahkan ammar kat sini. Masa hari pertama sekolah ammar tak menangis langsung pon.. Jadi aku ngan en suami sangat terkejut n terharu bila tengok ammar tak nangis langsung. Dia macam terkejut lak bila tengok ade budak2 sebaya dengan dia nangis beriya sangat.. Terase sejuk dan senang sangat hati nie.. Senang la nak tinggalkan dia kat tadika tu.
Hari Kedua...
Masa aku nak hanta sekolah tuk hari kedua tengok ammar macam ok tp bile dah sampai tadika dia ok dan masuk tapi dah masuk dalam 20minit dia x ok plak...Menangis2 + mengamuk kt tadika.. Cikgu nasihatkan aku suruh tinggalkan tadika tu..aku pon terpaksa tinggalkan tadika walaupon masih terdenga2 jeritan ammar tu.. Macam tu la hati seorang ibu akan terasa bila seorang anak dalam kesedihan.. Tapi tu semua untuk kebaikan dia tuk menghadapi Pra Sekolah tuk 5-6 tahun sok.
Hari Ketiga...
Mode ammar tak nak gi sekolah..Tak pe aku bagi dia can duk kat umah sehari je sbb esok pon dah cuti.
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...