nuffnang

Sunday, May 15, 2011

Selamat Hari Ibu Buat Mak....






Selamat Hari Ibu wat mak ku yg tersayang...Aku doa kan semoga mak dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sehat selalu...Gambar nie aku wat hari ibu thn 2009.Selalu nye memang aku akan wat hari ibu setiap tahun tp kene la tunggu adik beradik aku free baru la bole buat n berkumpul ramai2. Maklum la adik beradik aku ramai...hehheee..Kalau beli sebijik kek nie memang habis la kena balun ngan anak2 buah aku nie..smapai ade la kot yang xdapat merasenye...tp best gak bile makan berebut2 nie macam aku dulu mase kecik2. Siap gaduh2 lg ngan akak n abg2 aku..huhuhuu...Tahun nie aku xsempat nak buat lg sbb masing2 sibuk ade hal sendiri maklum masing2 dh berkeluarga...so ade komitmen masing2.Aku akan buat jugek la dlm bulan nie mgkn hujung bln lps gaji tu yg paling best...jd byk la collection yg akan aku dpt...hhehehhee..Tahun lps aku xdpt nk buat sbb aku masih dlm pantang so organizer xde jd kene pospone thn lak.. :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...